Antiklimax

Jag känner igen syndromet så väl. I eftermiddags lämnade jag in en uppsats som jag slitit med ordentligt de senaste två veckorna och tänkte att jag nu äntligen skulle få ha lite skoj.
Gonz skrev att det var biodags idag, och jag var inte sen att hänga på. Vi glodde på 1408, vilket är Håfströms nya film. En skräckis som hade lite finess, men också en del slätstrukenhet.
Tog bussen hem och tänkte att man kanske skulle dra en rulle med grannarna... Så var är alla?!
När man väl kan ta det lugnt, hitta på något och inte har en tid att passa blir det alltid att man bara sitter. Så nu degar jag här för mig själv och spanar in någon komedi på fyran som jag inte ens hänger med i. Jobbigt läge... Pling! Dagens I-landsproblem.



Dagens låt:

Magnus Uggla - Pärlor åt svin


- Lite om mina åsikter kring Ugglas senaste står att läsa nedan. Hur som helst är den här låten bland de bättre ballader han gjort.



Varför är jag inte trött än? Jag sov ju bara fem-sex timmar imorse? Ifall någon undrar lade jag mig klockan halv sju. Student var det, ja.

God kväll.

// Gretchen

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0