Har resan ordnat sig?

Jag har varit helt down sedan igår kväll. Men nu verkar saker ha ordnat sig. Vi avbokade fifflarens resa och beställde en ny resa som vi nu har betalat. Hoppas att det löst sig, vi ska ringa och checka allt på måndag eller tisdag. NU kör vi igen!

JIIIIIIIIHAAAAAA!!!

Nu orkar jag inte snacka mer om vår resa, det har varit så himla mycket på sistone. över till lite andra balla grejer.



I natt kom jag på att jag är ung. Jag hade suttit uppe och gluttat på Along came Polly (en bra film!) och skulle börja tänka på refrängen. Kikade på klockan, blev överraskad och tänkte: "Oj, klockan är ju bara två!". BARA?!
Jaja, är man ung så är man, och det är ju inte helt fel.

Igår gjorde jag något annat coolt: mandomsprovet. Det går ut på att springa uppför en rulltrappa som går neråt i Flempan. Den rulltrappan är ganska lång, och man blir så mör att man går av på flera ställen och förvandlas till en bulldeg. Det är andra gången jag gör provet, och det känns väldigt bra att klara av det igen.

I övrigt åt jag en väldigt näringsrik frukost igår. Checka detta:

- Banan, yoghurt med Kellog's allbran-granbarr, macka med skinka, macka med ost och kaviar, multivitamindryck, någon grönsakspuré från Knorr samt vitamin- mineral- och omega 3-tillskott. Det måste väl ändå vara näringsrikt?! Ett under att allt det där kunde rymmas i mitt mesutrymme i magen.


- Sicka vrister!


Dagens låt:

Babyshambles - Delivery


- Ny låt från nutidens The Clash. Doherty är ju en "äkta rockstjärna"  (som alltså knarkar, super skallen av sig och doppar varenda brud han får syn på) och med det också en ultratönt som bara måste visa sig på styva linan. Hur som helst kommer man inte ifrån att Doherty, trots sin fjantighet, gör bra musik. Enjoy!



Plugga nu!

// Hansolof

Kommentarer
Postat av: karldavid

Det där med rulltrappan lär va en av de bättre träningsmetoderna inför Neapal-resan! Kör den 10 gånger per dag så fixar du nog berget på en dag eller två. Kom igen nu Hasse! Hejja hejja!

2007-10-07 @ 14:00:41
Postat av: Hasse

Du, jag kan säga att man omöjligt gör den där trappan mer än en gång per dag. Den suger allt vad energi heter ur en!

2007-10-07 @ 17:05:14

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0