Lysekilare i hufvudstaden

Dagens happening: Var ute på staden i Stockholm och dejtade min gode vän Anders,den helige grahlen, från Smögen. Han hade varit på AIK - IFK Göteborg  igår och fick tid till lite mys med mig idag innan han åkte. Efter att han åkt hem kilade jag in på Stadium för att handla lite kvalitetsunderställ. Lustigt nog sprang jag på en snubbe vid namn Robin på vägen ut. Han är från Lysekil.
Man kan säga att jag hade längtat efter det här tillfället. Alla andra träffar hela tiden massa folk de känner på stan, men jag träffar då aldrig någon från Lysekil. Så ni förstår att det känns väldigt skönt nu när det väl är gjort.


Dagens låt:

Louis Armstrong - What a wonderful world


- Mer stämningsfullt än såhär blir det inte. Klassiker.



// Herr Larson

Kommentarer
Postat av: karldavid

Kul för dig! Själv så springer jag rätt ofta på gamla tjenisar i storstaden! ;-)

2007-10-23 @ 23:31:23
Postat av: Hasse

Ja, och det gör du ju uppenbarligen i Lysekil också. Inte dumt att vara från Köping, antar jag...

2007-10-24 @ 00:01:09

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0