Myskväll

Jepp, då var det åter till brottsplatsen för Sveriges kanske sämsta bloggare. Just nu sitter jag här med min dator mittemot Gamle Gonz. Vi pluggar... typ.
   Ond som han är, lyckades Gonz alldeles nyss lura i mig lite hälsovådlig Pepse. Ajaj, nu får jag springa ännu ett joggingpass idag.

Igår var det myyyyyskväll, och allt som kommer därtill. Jag var tokseriös och fixade till morötter, chips, choklad och dipp. Vi glodde på Blades of glory [blejds åv glåry]. Den var skäligen lol.

Nu är det plugg som gäller ett litet tag till, men imorgon blir det nog lite ledigt. Vad ska man hitta på då tro? Funderar på att åka in till Stockholm och chocka. Kanske dra ner brallorna eller väsnas lite i någon viktig affär. Vi får se var det slutar.

Gonz och jag utsåg precis dagens ord: taberas. Använd det flitigt, det är klart underskattat.


- Han är bra ful ibland alltså.


- Töntbloggaren i pluggtappning.



Dagens låt:

Buddy Holly - That'll be the day


- Fick hem dunderskivan Chirpin' crickets idag. Ska lyssna stenhårt!



Discoteksburgare

// Mr. Larson

Kommentarer
Postat av: Humle&Dumle

Jäkligt skön låt måste jag säga. Nästan i samma klass som Carizma...

2007-10-23 @ 17:37:08
Postat av: Hasse

Få saker klåd legenden Buddy Holly.

2007-10-23 @ 18:30:51

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0