Plugg + träning och lite Blondie

Ja, idag är det plugg som gäller, och det blir tyvärr mycket av i helgen också. På all annan ledig tid blir det träning som får klämmas in. Igår traskade jag och Gonz från Flemington till Segeltorp, alltså uppemot 1,5 mil. Dessutom gick jag upp åtta och joggade igår morse. Strongt, Hans.
   I övrigt har jag köpt lite fitness-produkter, allt för att försöka vara så seriös som möjligt. Igår drack jag Gainomax för första gången. Kände mig som en anabola-pumpad muskelknutte som inte kunde nians gångertabell.
   Idag har det inte blivit någon träning hittills, men Lina i klassen ringde och påminde mig, så nu ska vi nog löra intervall-träning.


 
Dagens låtar:
Satt uppe igår och körde igenom några gamla Blondie-godingar. 70- och 80-talets bästa New Wave-band har gjort många sköna låtar, och här kommer ett helt frenzy. Visst är Deborah Harry sjukt karismatisk?!

Blondie - Hangin' on the telephone


- En av mina mest spelade i sommar! Kort, intensiv och tokigt bra. Pumpade den till max med Axel i bilen.

Blondie - Denis


- Låten heter Denis, men jag och Axel har gjort ett litet tillägg i namnet, så vi kallar den "Denis (Å dadi dobido)". Ni förstår nog varför.

Blondie - Heart of glass


- Den här låten har ju blivit lite förstörd i och med sin vinjett-roll i tv-serien "Heja Björn". Den blev liksom lite oseriös då. För övrigt förstår jag inte vad glass har med hjärtan att göra. Ha. Ha. Ha.

Blondie - Call me


- Jag säger bara wow.

Blondie - Maria

 
- Bandets comeback 1999 var en succé. (Den här videon är lite segladdad. Fick inte fatt på någon bättre)

Blondie - Rapture


- Diggar den vitklädde kostymsnubbens dans i början!




Rejv

// Hasse

Kommentarer
Postat av: Gamle Gonz

Vart det någon springrunda idag till slut? Själv snabbcyklade jag till SATS, styrketränade, intervalllöpte och rodde lite.
Hade dock inte ätit något så när jag kom hem och åt vart jag så trött att jag somnade och har inte hunnit plugga. Lite surt! Blir ännu mer till helgen.
Görre
/gamlingen

2007-10-04 @ 20:13:10
URL: http://gonz.blogg.se
Postat av: Hasse

Jo, det blev intervall till Huddinge och tillbaka. Linas förtjänst, för om hon inte hade ringt skulle jag nog pluggat och inte fått något gjort. NU har vi bullfest hos Johanna. Rejv!

2007-10-04 @ 21:36:03

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0