Pluggnatt 2

God kväll. Just nu får bloggen fungera lite mer som en dagbok än som just en blogg.
   Jag sitter här, klockan 04.16 mitt i natten, och skrifver om tokiga evolutionshistorier.Har slukat en X Ray (budgetenergidryck) och en massa kaffe, men man känner sig trots allt ganska mör. 
Antar att det här är en fas i lifvet.
Är man student skall man banne mig ha suttit uppe mitt i natten och plågat sin kropp.
Är man student skall man banne mig ha slukat så mycket koffein att man skakar och snorar genom rumpan.
Är man student skall man banne mig ha låtit iTunes köra igenom minst fyra album sedan dygnet slog öfver.
Är man student skall man banne mig ha två andra klasskompisar som man chattar med (OBS! Modernt och kanske svårförstått ord. Vid problem kontakta mig) för att också de sitter uppe och låter fingrarna dansa öfver tangentbordet.
Är man student skall man banne mig vända på dygnet och käka frukost vid 18.30.
Är man student skall man banne mig vara heltokig och blogga om skit mitt i natten.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0