Sverige nästan i EM

Jepp, då var Sverige nästan klart för fotbolls-EM 2008. Efter 3-0-segern mot Liechtenstein idag räcker det med seger i någon av de kvarvarande matcherna. Borta mot Spanien blir det sannolikt svårt, men hemma mot Nordirland och Lettland kommer det i alla fall att bli tre poäng i någon av matcherna.

Idag har jag ätit mat med syrran och morsan. Av en trefvlig slump var vi alla tre i Stockholm samtidigt, så då fick man passa på. Annars har det inte varit någonting över hufvud taget på schemat idag. Sov nästan till tolv och har sedan hemkomsten nu i eftermiddag bara tittat på matchen och häckat framför datorn.
   All hemaktivitet numera görs i mina nya monsterkängor, Meindl Island Pro MFS. Köpte dem igår för två lax och har på mig dem konstant inomhus, eftersom det är öppet köp i två veckor. Måste känna om de funkar.
Meindl Island Pro är i princip kängornas creme de la creme-produkt och prisas världen öfver. Känns lagom pretentiöst att en söndagsseglare som jag ska traska runt i sådana de närmaste månaderna...


- Lördagkväll



Dagens låt:

Amy Diamond - What's in it for me

 
- Amy Diamond är så himla grym, asså! Jag, Axel och Baba gjorde en as-bra dans till Shooting Star. Om ni vill se den är det bara att säga till.



Discotek.
Sova tidigt idag, det vill säga nu? Hmm, ja.. Varför inte? Man vill ju ogärna sitta uppe och mögla.

// Hasse

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0