Ursäkt

Hallå dagboken/bloggen.
Jag vet att det har blivit lite skrivit här på sistone, men det beror uteslutande på att jag har haft så mycket att plugga.
Jag lägger upp lite sköna bilder här som folk kan gotta sig i.


- jag och Karldavid underhåller.


- Sedan när är jag kines?


- Tönt 1 och Tönt 2


- Fick den här bilden skickade till mig i våras från en klasskompis från gymnasiet. Kortet är från tvåan på gymnasiet, tror jag. Följande frågor dök upp i huvudet på mig:
1. Har jag varit så långhårig?
2. Har jag varit så sur?



Dagens låt:

Cornershop - Brimful of asha


- Gammal 90-talsdänga från indie-bandet Cornershop. Släpptes 1997 på plattan "When I was born for the 7th time" (när jag säger plattan menar jag inte Sergels torg). Visst minns ni den?


- Här kommer även remixen av Fatboy Slim. Vilken version är bäst?



Pust, nu blir det plugg igen. Men imorgon blir det äääääntligen lite lugn i stormen. Efter regn kommer, som bekant, solsken.
Tja!

// Korvstoppar-Janne

Kommentarer
Postat av: Gamlingen

fatboys slims remix är nog bättre! Mer tryck! I love it!
Stjärt /gonz

2007-10-09 @ 12:42:29
URL: http://gonz.blogg.se
Postat av: Carlgren

Men jävlar va fint hans, brimful of Asha, vilka minnen. Brorsan köpte den på singel vill jag minnas.

2007-10-10 @ 06:19:15
Postat av: Hasse

Ja, visst är det minnen. Att ha den på singel är definitely inte fy shame.

2007-10-10 @ 16:25:28

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0