Blodpudding smakar lite som pepparkaka

Jag berättade för Putte att jag skulle käka blodpudding. Han tyckte att blodpudding smakar lite som pepparkaka. Och det har han faktiskt lite rätt i.
För övrigt saknade jag idag lingonsylt till min mat, förmodligen för första gången i mitt liv. Men blodpuddingen var god ändå.

Jag älskade blodpudding som liten. Inte konstigt att jag är som jag är.



Dagens låt:

America - Ventura highway


Egentligen vet jag inte mycket mer om America än att de bildades 1967 (från Wikipedia) och att de gjort den här låten. Tydligen har George Martin producerat bandets tidiga skivor, alltså samma snubbe som producerat nästan alla Beatles-album.
Men. Riktigt fin låt.



Match ikväll, Fenerbahce mot Arsenal på sexan (trots att de tydligen ska sluta med CL-fotboll på sexan). Hur som helst kan det bli grymt på många olika sätt.

// J Bob

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0