Jag är grym på att applådera

Okej, låt oss göra det här enkelt. Jag applåderar ganska hårt. Jag är faktiskt ganska bra på att applådera.
Axel applåderar också ganska hårt, men bortsett från honom känner jag inte någon som är så sjukt bra på att applådera som jag är. Ibland är det till och med så att folk vänder sig om för att se vem det var som applåderade så ljudligt.
När de ser att det är en tunn gosse som jag ger de stora ögon, nickar bekräftande och ser ut som om de tänker:
"Det är möjligt att den här killen är liten på jorden, men applådera, det kan han"

För att sammanställa saker som jag är bra på eller som i övrigt sticker ut:
- Jag applåderar högt och bra
- Jag har snygga vrister
- Jag kan låta min armbågar vidröra varandra bakom ryggen

SLUT



Dagens sked:

Mina armbågar skedar någon i Dallas



Dagens låt:

The Connells - '74-'75


Det var faktiskt Fracke som bekräftade att det var The Connells som ligger bakom '74-'75 när vi pratade om den igår. Den snygga videon visar hur 1975 års avgångsklass på Needham B. Broughton High School såg ut då och hur de såg ut 1993 (då låten kom). 1995 toppade låten singellistan i Sverige. Minns det som om det var igår. Eller nej. Men jag minns.

Jag skummade igenom några kommentarer under videon och såg att någon hade skrivit:
"74 75 was my former weight... "
Det är ju klockrent.



God vigör

// Hasse

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0