Lite besviken. Lite

Är nu tillbaka från min pluggweekend som ägde rum utanför Norrtäljetrakten. Kan mycket mer än innan nu. Men ändå inte så mycket.

Jag är dock lite besviken på er, alla läsare och annat löst folk. Medan jag var borta tyckte jag att ni kunde ha välkomnat mig med lite kommentarer när jag kom hem. Men inte då. Över huvud taget tycker jag att de flesta bloggläsare är lite lejma, för även om en blogg har många besökare, kan det vara väldigt få kommentarer. Personligen tycker jag att det ska vara lite av en dialog. Lite som när man ger respons. Attacker är också ok, bara de är rumsrena och inte för ihållande.

Så, som straff för alla er roffare (som alltså bara roffar åt sig) tänker jag avsluta mitt inlägg här. Utan låtar, skedar och annat gott. Hur känns det?

Eller nej... Jag måste dra en sked först:

Dagens sked:

Stjärntecknet Kräftan skedar blåvalar i nougatjeans

Jag älskar nougatjeans.

Kommentarer
Postat av: Fabian

vad sjutton är nougatjeans?

2008-10-29 @ 15:17:13
URL: http://fabianrex.blogspot.com
Postat av: Hasse

Ingen som vet.

2008-10-30 @ 01:51:56

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0