Sov länge efter kanelbullens dag

Efter gårdagens många nederlag tog jag tillfälle att sova ut riktigt ordentligt. Ställde först klockan på 9.20, men sov till sist till 11.50. Jag kände mig värd det.
Efter en snabb frukost stack jag till stationen. Pendeln till stan var försenad och jag fick vänta en halvtimme.
"Nej, inte en sån här dag till", tänkte jag.

Men det blev det inte.

Istället slog jag FrackeMario kart Wii (fast han vann också en gång, men det hör inte hit).
Grymt stort. Han har alltså varit SverigebästMario kart DS ett tag.



Asså, jag såg det där Stjärnor på is igår. Jag vill inte sitta och spy galla, men shit vad flamsig Carolina Gynning är. Jag bytte kanal och såg på Sing-a-long. Det kunde också ha varit roligare.
Jag bytte kanal igen. Såg på en Beck-film, Öga för öga eller vad den heter. Sedan såg jag lite på någon film med Angelina Jolie och Denzel Washington. Jag tror att Denzels karaktär dog på slutet, men jag är inte säker för jag somnade.

Så, det var typ min lördag.
Ni vet den oturliga. Som för övrigt var kanelbullens dag. Tror ni jag fick några bullar? Inte då. Men idag fick jag två. Frysta.



Dagens sked:

Robinson-Görel skedar Hugo (i Björne)

(Jag tror inte att det finns någon Robinson-Görel egentligen, men med tanke på hur många andra Robinson-jönsar det finns som är kända under namnet "Robinson" ihopsatt med deras förnamn är det inte osannolikt att det finns en Robinson-Görel)



Dagens låt:

Creedence clearwater revival - Down on the corner


På tal om John Fogertys frisyr... Visst är den fin? Känns lite som dagis möter en pälsmössa och Cleopatra på samma gång.
Gillar verkligen tvättbrädan i den här videon.



På tal om dagis. Är det någon som minns den här låten:
"Jag är en vanlig kanin. Vanlig fast ovanligt fin. Öronen mina är långa och fina och viftar precis som dom ska, vift, vift"

Vad dålig den låten är! Egentligen har den ju kapacitet att vara ganska bra och under nästan hela låten känns det som om det faktiskt är något skönt på gång. Men när texten kommer till "vift, vift" skiter sig ju allt. 



Stora ugnar.

// H.O. Larson

Kommentarer
Postat av: Fabian

jag förstod inte riktigt om det Var vift med svans eller öron. förvirrande minst sagt. noterar för övrigt att du vilseleder med två skedrubriker. innovativt .sen vet jag att du kan bättre än dagens dagens sked. du har det inom dig.

2008-10-05 @ 20:23:19
Postat av: Hasse

OJojoj, ska korrigera mina missar.



Men hallå! Den där skeden är bra! Jag fattar inte varför folk inte riktigt faller för den där skeden, har fått mycket kritik.

2008-10-05 @ 21:52:44

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0