Nu är det officiellt: 4 oktober är min otursdag

Först blev jag av med min cykel. Sedan spelade Arsenal bara 1-1 borta mot Sunderland.
Nu kommer det tredje slaget i ansiktet mot mig den här dagen.

Little Richards konsert på Berns salonger den 23 november, som jag och Greggan skulle gå på, har blivit inställd. Expressen skrev igår att rocklegenden skulle göra en höftoperation innan konserten, men efter att ha fått hjärtproblem fick han skjuta upp operationen och därmed ställa in sina tre konserter i Sverige.
Riktigt tråkigt, och givetvis skulle jag träffas av nyheten idag.
Hade verkligen sett fram emot att se "arkitekten bakom rock'n'roll".

Bortsett från personers dödsfall och andra relationsbaserade problem som mött mig i livet, måste den här dagen nästan vara en av de mest tråkiga för mig någonsin.

Men, men, det är bara att bryta ihop och komma igen. Med tanke på att jag totalt kommer att ha gått på sex konserter under den här hösten antar jag att det är smällar man får ta. Så som jag konsumerar! 
Nu ska jag nog tröstköpa något för pengarna som skulle använts till konserten. Den hade kostat 600 spänn (sjukt dyrt) och jag har funderat på vad jag ska köpa.
Har några alternativ:
- 60 liter mjölk
- 1 200 tuggumin
- Sex brödrostar
- 120 par diskhandskar

Det finns massor av möjligheter!


Kommentarer
Postat av: Anonym

jag röstar på mjölken

2008-10-05 @ 10:52:20
Postat av: Hasse

...fast jag gillar ju inte mjölk speciellt.

2008-10-05 @ 11:54:54
Postat av: Fabian

Inte jag heller men jag tycker att det är väldigt gott. För övrigt är det, tyvärr, näst intill omöjligt att hitta halvkronortuggummin numera

2008-10-05 @ 17:44:27

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0