100 procent död blomma

Jag och min parhäst Gamle Gonz stack in till skolan och registrerade oss i morse. Gonz var sig lik. Baggy kläder och kepsen bak och fram. Ungefär.

Han har lånat min lägenhet i sommar. Till min stora förvåning var nästan allt rent och snyggt när jag kom in till min lya igår. En av de saker som Gonz däremot inte hade skött så bra var blommorna. Jag har (hade) bara två växtligheter i min lägenhet, men Gonz lyckades ändå döda en av dem.
Jag skojar inte, men den blomman var så vissen att den var GRÅ. Det hade behövts handpåläggning och tio alvedon för att muntra den stackaren.

Nu ska jag se på Sunes sommar med några görls från klassen.

Dagens låt

Isolation years - Landslide
http://www.youtube.com/watch?v=RP4ivftbKAo

(Förklaring: Har gått friskt på cd-spelaren i bilen när jag kört i sommar. Feelings med drag.)



Hansolof


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0