Alla dessa bloggar! (presentation)

Jag är egentligen aktiv motståndare mot bloggande. Typ.
Folk bloggar fram och tillbaka, alla vill synas och höras och man går vilse i djungeln av bloggande.

Men jag är förstås bättre än alla andra. Jag har en riktig anledning att blogga. Jag är nämligen journaliststudent och måste TRÄNA, TRÄNA, TRÄNA på att synas i det offentliga rummet. Dessutom säger jag en massa intressanta grejer som inte bör gå folk förbi.

Nä, skämt åsido. Jag är förstås lika fjantig som alla andra. Men bloggar gör jag mest för min egen skull, tro det eller ej. Våra lärare tjatar om att vi ska försöka skriva så mycket som möjligt, och då tyckte jag att man kunde börja blogga. Sedan vore det förstås roligt om någon läste mina funderingar.

Dessutom känner jag lite löst folk som skriver lite halvuppdaterade bloggar, och jag hade tänkt se hur svårt det var att göra en VÄLUPPDATERAD blogg.
Målet är att lyckas hålla igång i alla fall denna terminen.


Jaja, nu ska jag presentera mig och mina planer lite kort, för dem som inte känner mig så väl.

Namn: Hans Olof Niklas Larson
Längd: 182,7 cm
Vikt: 65 - 70 kg
Intressen: Musik och sport
Spelar: Dum, saxofon, piano, Allan, bara på Stryktipset och Lången
Gör: Pluggar till naturvetenskaplig journalist i Flemingsberg utanför Stockholm
Känd från: Den eminenta lokaltidningen Lysekilsposten
Dold talang: Kan nudda armbågarna bakom ryggen, har stor mun och kan cykla enhjuling
Svagheter: Fet, ful, äcklig, har kort stubin, är dålig förlorare och kan behöva bättra på tillslaget. Har dessutom en (o)förmåga att falla ur matcherna
Styrka: Tar nog 50 kg i bänk

MÅL MED BLOGGEN: Att vara en uppmärksammad stolle med en VÄLUPPDATERAD blogg

Kommentarer
Postat av: SvampBob

Aow aow!!!!
*klapp, klapp, klapp*

2007-08-27 @ 11:16:52

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0