Mustafa fyra

Såg PRECIS på 3000 meter hinder-finalen. Mustafa var asgrym och pinnade på allt vad han pallade. Men pallen blev det inte. Lysekils stolthet slutade på en fjärdeplats.

Kenyanerna fegade och vågade inte dra. Musse fick göra allt jobb själv och blev olyckligtvis passerad på sista varvet. Men GRATTIS Mustafa, vi är så oerhört nöjda över din kämpainsats.


 
   Jag var hos tandläkaren nu på morgonen. Efter att mina framtänder har åkt ut tre gånger sedan trean på gymnasiet nyttjade jag min tandskadeförsäkring och bestämde mig för att göra någon sorts dyr fasad. (Eller egentligen var det väl tandläkaren som bestämde det).
Jag låg i tandläkarstolen under nästan 1,5 timmar nu på morgonen. Det gjorde ont och jag blev yr.
Men nu är det halvtid. Min tandläkare har satt två skrovliga tandbitar på plats, för att kunna fortsätta med sitt verk nästa vecka.
Munnen är alltså inte på långa vägar klar. Istället ser mina framtänder rent av gräsliga ut, grå vid tandköttet och allmänt vidriga. Men jag får leva med det en vecka.

- Om man kollar noga på de båda framtänderna ser man att de är vidriga.
(Klicka på bilden om du vill ha en förstoring)

Dagens låt:

Arctic monkeys - Mardy bum
http://www.youtube.com/watch?v=jxq35xODMzA&mode=related&search=


Till vi hörs igen!

///
Hasse Brasse Larson

Kommentarer
Postat av: Axel

Voyne vilken äcklig käft. Den ser ut som en fitness-bar

2007-08-28 @ 20:19:21
Postat av: Hansolof

Den ÄR en fitness-bar.

2007-08-28 @ 20:21:39
Postat av: Snoddas

Mör! En klassiker var Luciabandyn kan det ha varit 2005 då vi såg en Hasseto'o i coolt tandskydd.
Musse knäcker alla snart! OS om ett år!

2007-08-29 @ 12:11:29
Postat av: Hansolof

Det var nog bestämt 2004 tror jag. Jag gick väl i trean då?
Musse knäcker om ett år!

2007-08-29 @ 19:26:26
Postat av: Kajsi

Du kan ju inte lägga upp en bild på dina (inte färdiga) tänder! Måste jag lära dig allt?

2007-08-30 @ 18:21:00
Postat av: Hansolof

Klart jag kan! Måste jag lära dig allt!

2007-08-30 @ 18:22:48
Postat av: Gotten

På ämnet Lussebandyn 05:
Är det någon som kommer ihåg resultatet mellan LATC och det där laget med färska rookies som Simon Gotthard spelade i?
-Simon

2007-08-30 @ 20:19:29
Postat av: Hansolof

Hahah, nja om jag inte missminner mig skrevs slutresultatet till 6-1. Båda gångerna? Eller 5-1 en gång?
Hur som hafver lyckades ju LATC trots debaclet mot Gotten och gänget traggla sig vidare till slutspel i Lussebandyn 05. Där blev dock tyvärr sorti mot skrällgänget Jürgens näve.

2007-08-30 @ 20:22:03
Postat av: Kajsi

Ok, du kan lägga upp en bild på dina tänder, men det är OSMAKLIGT!
Mardy bum, mycket bra!

2007-08-31 @ 00:24:29
Postat av: Hansolof

Jag har fullmakt.

2007-08-31 @ 00:39:35

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0