Ett litet inlägg

Jag får lite dåligt samvete när jag ser att folk faktiskt läser bloggen när jag inte har skrivit något. Därför berättar jag lite om helgen.

Drog hem och lirade lussebandy. Riktigt skoj. Skalken ägde och gjorde minst tusen mål. Jag gjorde två.
På lördagen hängde jag med Baba och Putte. Vi åt skräpmat.

För övrigt har jag blivit NÄSTAN sjuk. Har haft lite ont i halsen i veckan, men jag trodde inte att det var så farligt. Lirade lussebandyn och kände inte av något alls.
Men när jag, Axel och Skalken sedan sov i min källare blev jag apdålig. Är överkänslig mot mögel, så jag började snora och ha mig. Det där har hållt i sig, och nu är jag snuskigt förkyld. Var definitely ingen höjdare att åka från Lysekil till Stockholm. Höll på att gå av på kuppen.

Dagens låt:

Marcy playground - Ancient walls of flower


- Jag har ju sagt mitt om den här sortens videos. Hur som hafver hamnar Marcy playground i mitt fack med "världens mest underskattade band". Där hamnar även Kaizers orchestra, Brainpool och Radiohead (ja, i Sverige är de underskattade).



Sova nu.

// Hans

Kommentarer
Postat av: karldavid

arsenal då?

2007-12-17 @ 16:32:34

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0