Niklas dag

Värme och trygghet tillönskar jag er, alla bloggläsare. Idag är det Niklas-dagen.
Tro det eller ej, men jag heter faktiskt JUST Niklas i andra namn (Hans Olof Niklas Larson). Det ska förstås firas med en lustig video.

Ricky Rejv - Psycho 3056


- En, enligt min mening, stilfull och genomtänkt parodi av en tvättäkta trance-rejvare. Ibland måste man bjuda på sig själv.

Lite allmän info:

* Idag har jag fått helg, trots att det är torsdag. Kan ni tänka er så tokigt?!

* Igår spelade Arsenal oavgjort borta mot Newcastle. Ni vet vad vi säger om det - knorr.

* Jag har hittills i december konsumerat nästan två glöggflaskor. Ganska bra i alla fall.

* Humorserien Grotesco är riktigt skoj. Om ni inte sett det borde ni börja. Näst senaste avsnittet handlade om saker som ballade ur. Svårt att förklara hur galet roligt det var.


I övrigt fick jag förra veckan reda på en kul grej.
Kika in följande:

http://news.filefront.com/wp-content/uploads/2007/08/super_mario.jpg
image80
Har ni sett reklamen för Super Mario Galaxy? Hett spel ute på marknaden just nu.
Men det lustiga är, och ingen förstår varför, att ett kodat meddelande döljer sig i den engelska titeln. Som ni förhoppningsvis ser, så finns det en liten guldstjärna under vissa av bokstäverna, nämligen: URMRGAY
Tolkar man detta får man U R MR GAY, alltså "You are Mister Gay".
Vad tänkte speltillverkarna på?

Här kommer en skön bild på mig och en sovande Karldavid i långkallingar. Så går det när man köat till Springsteen.


- Byggarbetshjälmen är på.



Dagens låt:

The Libertines - What Katie did


- Galet bra band som dessutom produceras av gamle The Clash-hjälten Mick Jones. Firman Pete Doherty och Carl Barât är fiffig. Nu har de ju dock gått åt olika håll.
Det är alltid tråkigt när det inte finns riktiga musikvideor på youtube, men den här hemmagjorda saken håller i alla fall lite kvalitet.
"What Katie did" är hur som hafver INTE en låt till Kate Moss (som tillverkarna av denna video påstår). Den är till någon av Pete Dohertys äldre görls. 
Grym låt i alla fall!



Missa inte Family Guy klockan halv nio!

// Hansolof

Kommentarer
Postat av: PW

REJVFILMEN VAR GALET BRA!!!!!

Korrekt att Katie-flickan är inte Kate, däremot så handlar "What Katie Did Next", den gamla babyshamblesslagdängan, om mossan.
Förövrigt är Libertines-Katie en knarkartös. Massa knarkreferenser i texten.

2007-12-20 @ 00:40:11
Postat av: Hasse

Killen har kulkoll! Bra jobb!

2007-12-20 @ 01:09:20

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0