The Hives ikväll

Ikväll är det The Hives som gäller. Utförlig konseranalys utfärdas.
Det här är årets sista konsert, och jag räknar med bra drag. Tidigare i år har jag kikat in t.ex. Rolling Stones, Bob Dylan, Mika, Jens LekmanRed Hot Chili Peppers (nej, vänta, det var väl i december 2006?) Moneybrother x 2, Säkert! x 2, Salem al Fakir och några andra svenska artister. Tror och hoppas att Hives toppar de flesta av de konserterna.
På tal om konserter funderar jag på att lista alla stora konserter jag varit på.

På tal om konserter i övrigt blev det idag mer eller mindre klart att nästa konsertår kommer att innefatta Smashing Pumpkins och Bruce "The Boss" Springsteen. Trevligt.

På tal om konserter ligger Karldavid här bredvid och sover inför konserten. Han har köat till Springsteen hela natten, och till sist köpte han NIO biljetter åt sig själv, vänner och bekanta. En annan (jag) glider i gräddfilen och får biljetterna på silverfat. Tackar.

Dagens martyr:

Karldavid



Dagens låt:

The Hives - Hate to say I told you so


- Vad trodde ni egentligen?



Laddad.

// Howlin' Hasse

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0