Byggarbetshjälmsbilder

IDAG SÅG JAG ROBBAN BROBERG PÅ T-CENTRALEN. HAN FIKADE MED NÅGRA POLARE. JAG BLEV EXTREMT SUGEN PÅ ATT GÅ FRAM OCH KNÄBÖJA FRAMFÖR HONOM, MEN VI HADE BRÅTTOM OCH JAG VAR FEG. ROBBAN BROBERG ÄR EN AV MINA STORA IDOLER. ORDKOMIK ÄR UNDERSKATTAT.

Idag har jag och Gonzberga varit och handlat. Personligen investerade jag i ett regnställ, en fleecetröja och tre par sockar. Gonz köpte inget. Kanske för att han inte är riktigt lika mycket värd som jag är. Just köpet av sockarna var egentligen inte direkt ett köpt, utan snarare ett byte. Förra gången när jag köpte sockar lyckades jag nämligen med bedriften att inte kolla storleken innan jag handlade, så jag kom hem med tre par 35-39.
När vi var på Team Sportia snackade vi lite regnställ med en anställd. Vi kom in på Mount Everest, och han avslöjade att han mer eller mindre KÄNDE Göran Kropp när denne var i lifvet. Han brukade till och med vara på just det Team Sportia och hänga. Riktigt coolt.

När vi åkte hem från stan, såg vi några byggarbetshjälmar och byggarbetskläder ligga och skräpa vid ett träd, så vi (eller mest Gonz) tyckte att de där grejerna lika gärna kunde skräpa hemma hos mig. Gonz greppade tag i en hjälm, medan jag höll upp dörren och kollade så att kusten var klar. (Egentligen gjorde jag inte så mycket mer än att hålla upp dörren, men jag vill gärna vara lite tuff).
Hur som hafver, när vi kom hem tog vi lite sköna byggarbetshjälmsbilder.



Om någon av er byggarbetsgubbar ser detta är det bara att höra av sig, så slänger jag ner hjälmen.


Dagens låtar:

Jens Lekman - Pocketful of money


- Jag har gått och sjungit på den här låten idag. Så oerhört fantastiskt känslig låt. Fråga inte om videon. Hittade inget annat med den låten på youtube. Det bästa är nog att blunda medan låten spelas.

Radiohead - No surprises


- Jag vet att den här låten kanske förstör stämningen lite, men den är så bra, och jag måste kompensera lite efter den förra videon.



FOOOOOOOOOTBOOOOOOL!!!! Nu asså. På tv.

// Larson

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0