Melodikrysset inne

Idag skickade jag och Axel in melodikrysset som vi klarade i lördags. Det blev tvister om vems namn som skulle få pryda vår lösning, men i mån av värd och lite allmänt viktigare person blev det jag som fick ha mitt namn på plats.

På tisdag är det konsert. Jag och Karldavid drar oss till Annexet för att flukta in The Hives, en gång utnämnt till VÄRLDENS bästa liveband. Hmmmm, i så fall vill jag bli övertygad. För övrigt sitter det en affisch, som gör en varse om Hives-konserten, på stationen här i Flemington. Jag var okristet nära sno affischen i lördags, men mitt samvete sade "ajabaja". I och för sig är inte en sådan affisch det värsta man kan sno, men det känns lite ruttet att ta den, såhär dagarna innan konserten. Tänk om någon faktiskt får för sig att gå på konserten bara för att de ser den där affischen.
Istället har jag bestämt mig för att sno affischen på måndag. Pax på det.
   Smashing pumkins lirar förresten på Hovet den första mars. Man är bra sugen. Ska nog öfverraska Erik med en biljett.
Och du, Erik. Om du mot förmodan läser detta, så menar jag en annan Erik och inte dig.

Här kommer två sköna bilder:


- En klassisk framställning av min högra vrist. Finess, elegans och stilfullhet.


- Grannarna har snackat om att jag ska vakta Johannas katt, Skogvaktar-Bosse, ikväll. Jag skulle kunna tänka mig en sådan lösning, men i så fall skall det bli på mina villkor. Skitgubbe, öl och sköna actionrullar heeeela natten. Det får katten finna sig i. Fast jag vet inte... Har hört att Bosse brukar gömma alla knektar under pälsen. Jag får berätta reglerna först.

Ikväll är det Champions League igen.



Dagens låt:

Kate Nash - Foundations


- Kate Nash är bara 20 bast, och har hittills släppt ett album. Med tanke på hennes bra musik, vackra utseende och lämpliga ålder, är det nästan klass på att fria. Borde jag?



Blir det någon mat idag?
OJOJOJ, nu spelar de Jakob Hellman med Du är allt jag vill ha på radio.

// Bäsen

Kommentarer
Postat av: gonz

grym låt! grym tjej! Värt!

2007-12-01 @ 16:35:11
URL: http://gonz.blogg.se
Postat av: Hasse

Fixar du nummer eller?

2007-12-01 @ 20:38:27

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0