Oavgjort i intressant squashmöte

Dagens sportnyheter:

Fotboll

* Toppresultatet i Serie A mellan Juventus och Inter slutade 1-1.

* Jag såg Marta på flygplatsen i Umeå idag.

Squash

* Den heta dusten mellan syskonparet Larson som utspelade sig på söndagen slutade oavgjort. Stjärnskottet Hasse rivstartade med en 9-1-seger, och följde upp med ytterligare en 9-1-seger och en 9-5-seger. Rutinerad Kajsa kom dock tillbaka och visade var skåpet skulle (och skall) stå. Hon vann först två raka set med 9-1, och därefter ett sista avgörande (och jämnt) set med 9-6. Båda säger sig vara ganska nöjda med resultatet.



                                                                                               
- Jag i syrrans grymt häftiga tröja: "GAIS é ROCK' N' ROLL                
 

- Sade jag att det var snö eller?


- Lite bullbak på det, och helgen blev lyckad.


- Det är alltid kul att baka bullar. Speciellt för mig, eftersom jag alltid konfiskerar minst tre degbullar. Mitt rekord är dock nio degbullar på en bakning. Det var sommaren 2003. Ja, jag fick ont i magen.



Ha en trevlig vecka!

// Hanseman

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0