Plugg = onyttigt

När man pluggar blir det sällan tid till att laga mat. Hittills idag har jag ätit följande:

* Frukost
* Lite chilinötter
* En banan
* En medwurstskiva
* Tre bitar morotskaka

Det är alltså inte speciellt hälsosamt att plugga, i alla fall inte om man heter Hans Larson. Däremot finns det en massa andra saker som man gärna ägnar sig åt när man pluggar. Ett klassiskt syndrom är att man städar och diskar istället för att plugga. Personligen har jag svårt om inte varenda dammkorn ligger på en väl utstuderad plats när jag pluggar.

Om någon för övrigt har viktig info om njurar, exkretion eller andning är det bara att höra av sig.



Dagens låt:

Broder Daniel - Shoreline


- Har aldrig varit något riktigt BD-fan (tycker att de är lite för mycket), men den här låten fångar mig alltid när de kör den. Notera gärna The Sounds-Maja ungefär en minut in i videon. Hon är Karldavids favorit, och det var han som gjorde mig varse om hennes medverkan i den här låten.



Alla älskar plugg.

// Hansolof

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0