Siwan

Jag och Gonz har lyssnat på lite sköna Siw Malmkvist-låtar nu på morgonen. Härlig start på dagen.
Vad säger ni förresten om när Siwan vann den svenska uttagningen, men när Britta Borg fick sjunga i schlagern!? Det var definitivt inte bättre förr.

Igår kväll var det filmkväll med Music and lyrics. Jag tappade fokus från filmen och pusslade ett intressant grodpussel istället. Klarade det till sist. Försökte fuska ett antal gånger, men folk kom på mig. Knorr.

Idag ska jag flyga ensam för första gången. Lite nervöst faktiskt. Kanske råkar steppa på fel plan och hamna i Bangladesh. Om jag ändå ska hamna fel kan jag väl iaf få hamna i Tyskland... Eller Danmark, för där har de god korv.
Nåväl, förhoppningsvis kommer jag till kalla Umeå. Hoppas att det finns några fräcka backar att åka i! I så fall kanske jag slänger med pulkan!
Tror ni att det ingår gratis mat på min entimmes-färd till Umeå? I så fall ska jag beställa röd korv.

Annan intressant fakta:

* Kemi var mitt sämsta ämne i skolan

* Jag skall på Mika-konsert nästa vecka

* Sex and the city är en extremt fjantig serie

* Det bästa skämtet i Blades of glory lyder: "You still look like a fifteen year old girl - but NOT hot"

* Mitt bästa skämt lyder såhär: "Tre snubbar satt i ett rum. En idiot kom in i rummet. Då sade en av snubbarna: 'Nu blev det biologisk mångfald'" Hmmmm, nördigt eller? Kom på det själv.

Dagens dans: The Egyptian (i brist på annat brukade jag stoltsera med den på lågstadiediscoteken. Tog alltid hem poäng)

Dagens ord: Reporäntan 




Dagens låt:

Siw Malmkvist och Hepstars - Slit och släng


- Hmmm, ibland var det nog bättre förr ändå faktiskt.



Kroppkakor

// Larson

Kommentarer
Postat av: Johanna

Jag visste inte att du svängt loss till discomusik. Än mer förvånande är att du faktiskt hade specialmoves för ändamålet.Coolt!

2007-11-02 @ 10:46:03
Postat av: Hasse

Jodå, det var tider det när man fick vara frimodig på dansgolvet.

2007-11-03 @ 03:23:39

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0