Tre timmar IKEA

Nåd och frid åt er, alla läsare, och välkomna till min blogg.

Jag har varit på IKEA i hela tre timmar idag. Investerade i ett avställningsbord, ett förvaringsutrymme, en väggklocka, en lampa, lysrör, en ram samt kabelsamlare. Medan vi (jag och ett gäng klasskompisar) gick på IKEA  roade jag mig med att sjunga lite.
Några låtar från min playlist:
* Lionel Richie - All night long
* Barbro "Lill-Babs" Svensson - En tuff brud i lyxförpackning
* Salem al Fakir - It's true
* Galenskaparna och After shave - Pappa, jag vill ha en italienare
(med restriktion för felaktiga titlar)
   Nu håller jag på att sätta ihop ett förvaringsutrymme som jag skall ha på toaletten. Det strejkade från början, men med lite våld har jag nu kommit fram till sista skruven - som inte kommer i! Har lyckats trycka ner den drygt halvvägs, men eftersom jag skruvat så mycket på den, har den blivit alldeles sliten och väldigt svårskruvad. Så just nu sitter jag här och småkokar lite.

Jag är lika lång som Robbie Williams.

Hej!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0