Dödsstraff på särskrifvning

Jag och Gonz är här och myser. Vi har varit i skolan och haft diskussionsseminarium, och nu sitter vi här på msn med David. Letar efter en bra biologisk artikel. Roligare kan man ju faktiskt ha.

Jag kikade på Cops på sexan igår. USA är ofta ett lite lustigt land. Många av amerikanerna är till exempel för dödsstraff.
Lyckligtvis har vi inte dödsstraff i Sverige, men om vi hade haft det har jag kommit på några bra brott som skulle kunna falla under den domen.

1. Särskrivning
2. Svära i kyrkan
3. Tomat på hamburgaren
4. Lyssna på Basshunter
5. Hålla på Chelsea

Nä, jag tycker det är lite läskigt med dödsstraff. Vi kan istället slå fast att det bli spöstraff på ovanstående punkter.



Dagens låt: 

Coldplay - Shiver


(Det ryktas om nytt Coldplay-album i höst, och det är förstås något man ser fram emot. Här får ni en gammal goding från första plattan, Parachutes.)

Hmmm, jag funderar på att lägga Dagens låt först på varje dags inlägg istället, så att man kan lyssna på låten medan man läser. Eller så har jag som det är, så att man får en fin afslutning. Vad säger ni?



Time to hit the books!


// Hans Olof Niklas Larson

Kommentarer
Postat av: Conny

Död åt sär
skrivning.. :P
Nä men seriöst, typ sveriges största skivsvårighet eller va de nu heter.

2007-09-12 @ 21:53:19
Postat av: Hansolof

Minst något sådant, ja! Dessutom vida utsträckt bland Sveriges konsument och livsmedelsprodukter. Skämmes.

2007-09-12 @ 22:05:40
Postat av: kalledavva

Hittade du boken hansolof!
hehe!

2007-09-12 @ 23:07:36
Postat av: Gamle G

Låter som en bra idé! Håller med om basshunter punkten i dödstraffslistan!
LAJV 4-ever!
G

2007-09-12 @ 23:20:06
URL: http://gonz.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0