Fred Astaire och en pluggbild

Okej, moget: Igår, ungefär kl. 23.31, blev jag medbjuden på Audrey Hepburn-kväll med Lina och Johanna. Jag tackade nej. Tyckte det verkade fjantigt att mögla bort hela natten med tjejfilm.
Men sedan tänkte jag om. Ifall det skulle bli tråkigt kunde jag sova. Så jag gick bort till Lina. Vi gluttade på två Audrey Hepburn-filmer: Funny faces och Sabina. Den förstnämnda höll jag mig vaken under, och den var faktiskt helt okej. Fred Astaire var nämligen med. Han är ball.

Men nu är det plugg som gäller. Jag var i skolan och körde för fullt förut. Sedan gick jag hem och kollade Xperteleven.com. Jag hade vunnit båda mina matcher. Arsenal vann med 3-0 mot bottenlaget Lindskogs FF och Turnerstreet Tomboys slog Fysikens Lagar BK med 4-0. Mitt nyförvärv Radoslaw Jastrzebski gjorde två mål och en assist. Oh, yes!
Nu kommer en skön pluggbild.



- Intelektuell min, avklädande blick och stilig krage kombinerat med en hand som förstrött håller upp en tjock bok om massmedier. Jag är nöjd.



Har inte hunnit träna så mycket inför oktober-lajvet nu på sistone - har ju varit en del att plugga. Kollade däremot in lite riktigt grymma lajvfilmer på youtube. Det här är en av favoriterna. Klockren kåpa han har!
(Känner ni igen låten de nynnar på? Den är ju från Star Wars-fyran!)



Jo, just det! Jag körde lite online-lajv när jag kom hem igår! Men det gick inget vidare: förlorade redan på fjärde leveln mot en level 5 Battle mage! Tappade koncentrationen när jag skulle sträcka mig efter Jolt colan och chipsen. Lite lol ändå.



Dagens låt:

Rooney - When did your heart go missing?


- En ganska färsk låt från LA-bandet Rooneys tredje album. Lite lökig video, men skön låt. Kanske kommer genombrottet nu?



Nu är det plugg som gäller! Jiiiiiiihaaaaaa!
OBS! Jag och Gonz ska ha filmkväll senare. Mysigt!

// Hansolof

Kommentarer
Postat av: Gamle G

Det va ju alven som slog oss i wizardronden i södertäljelajvet 02! Lejph, heter han tror jag!

2007-09-13 @ 20:26:34
URL: http://gonz.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0