Har ätit korv

Idag har vi - jag, Gamle G, Lina och Johanna - varit på skogspromenix. Vi var ute och traskade i drygus två timmar. Självklart var det varvet runt Gömmaren som gällde.
När vi kom tillbaka var vi väldigt hungriga, inte minst jag. Åt TRE stora korvar med bröd och var proppmätt efter det.



Annars har jag och Gamle G börjat ladda för oktoberlajvet. Båda är grymt taggade och igår tränade vi för första gången efter sommaren med boff-svärd. Kändes helt okej, även om Gonz inte satte sin frontside flash. Mina gamla turnavoids var i gammalt gott slag och dubbelfattningsreturen var också helt ok.
Däremot var det lite surt när vi spelade Drakar o demoner härom dagen. Jag satt med övertag på fyra elfs och var tvungen att slå över sju på en T30. Lyckades dock bara få en femma och fick sedan oturen att direkt förlora vapnet. Efter det kom fyra kattmän och dräpte mig. Fattar ni? Hela spelet sket sig bara för att jag inte satte sjuan.
SÅ HIMLA SURT!
Får börja lifedraina och förbättra mina specialskills från början. Måste skaffa ny sköld också...



Aja, nu ska vi kolla på Tintin, och då är det ju jag som har kommandot.


Dagens låt:

Owe Thörnqvist - Varm korv boogie




- Skön mössbild från i våras.
Fr. v: Pedda P, Hasse brasse och Snerik


- Haha, den här bilden på Snerik är så skön. Visst ser det ut som om han precis ska till och gå in i en godisaffär medans hans föräldrar väntar i bakgrunden.

Rejv

Grävskops-Hasse

Kommentarer
Postat av: Gamle G

Ja, du hade verkligen otur! Men vad ska man säga, du ligger fortfarande några levels över mig i magicpower! Hoppas vi hinner komma i form innan uppsala-lajvet! Ska bli lol!

2007-09-10 @ 00:17:01
URL: http://gonz.blogg.se
Postat av: Gamle G

Vi får lägga upp fler lajvfilmer! De verkas uppskattas!

2007-09-10 @ 00:18:10
URL: http://gonz.blogg.se
Postat av: Johanna

Vad ska jag säga om dethär. Massa fotboll och nått obegripligt tjafs om levels. Bilderna är trevliga men resten är inte så tjejvänligt. Mer skvaller och mode vore trevligt. Jag och Lina har många fina förslag till en lyckad fotoserie. Visst låter det spännande med illrosa kjolar, mängder med glitter och skyhöga klackar?!

2007-09-10 @ 01:39:16
Postat av: Hansolof

Lägg bara af! Du vet mycket väl att jag, som jag sa idag, inte är intresserad av något transamode. Här är det seriösa klädkollektioner som gäller.

2007-09-10 @ 01:47:26

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0