Hemma från Gonz partaj

Jepp, då var jag hemma från Gamle Gonz partaj. Huset hann inte bli vält innan jag drog, men troligen blir det snedlagt innan morgonbitti.
Jag kör ju en HELT vit månad nu, och tro det eller ej lyckades jag hålla mitt löfte hos Gonz.  Inte en droppe blev det, trots att jag blev tillfrågad tre-fyra gånger. Starkt jobbat Larson.
Istället blandade Gonz polare Martin kärvänligt till en exotisk, alkoholfri drink åt mig, vars klass och smak påminde om bekymmerslöst simmande med delfiner i solnedgång.
   Det blev en kort kväll, och det är jag glad för. Alkohol äro af ondo. Det är inget nytt.

Nu ska jag dra en rulle, och sedan sova. Det blir bowling med Fracke och Kalle imorgon. Jag har kommit på en grym plan för hur jag ska vinna: Jag ska slå ner ALLA käglor. Förra gången jag, Erik och Fracke lirade vann just Fracke, så jag är bra revanschsugen. Slå ner käglorna gäller alltså.

En skön bild får avsluta dagen.

image31
- Ni ser helt rätt. Den är jag, Hans Larson, som är påväg upp i ett tvättäkta famehopp. Kolla vristerna och de muskulösa benen!

FIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIILM!!!!!!!!!!

// Arsenal-Hasse

Kommentarer
Postat av: Gamle Gonz

Gillar din beskrivning av Martins drink,haha! Huset står kvar, så farligt vart det inte.
Bilden va skön!
Bust a move /gonz

2007-09-23 @ 12:17:00
URL: http://gonz.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0