LÄSARREKORD

Tjing tjong, långkalsong. Som jag skrev nyligen är det stora grejer på G. Under gårdagen slog jag återigen nytt läsarrekord på bloggen. 24 otroliga, unika besökare läste mina värdelösa ord. Fantastiskt!
  
Närmast på programmet idag är Jens Lekman. Det är konsert halv sju, så jag måste skynda mig. Av den anledningen sammanfattar jag här kort  det aktuella just nu:
* Idag skall man tydligen ha röd tröja på sig för att stödja munkarna i Burma. Jag trodde inte att jag hade någon röd tröja, men så kom jag på att merparten av alla mina Arsenal-tröjor är röda. Så här sitter jag med matchställ och allt.
* Snart skall jag börja kolla på Beverly Hills. Har precis fått tag i säsong ett, och nu väntar jag bara på att få börja frossa. Det är gamle Andersson som tipsat mig. Hoppas han har rätt. Det var flera år sedan jag såg Beverly Hills senast, men jag kom ihåg att jag brukade släpa in mina kompisar i syrrans rum och avgöra vem av Beverly Hills-brudarna som var snyggast på en plansch hon hade.
* Jag och Gamle Gonz har gått en del på förmiddagen. Allt för att ladda för vår EVENTUELLA RESA.



Dagens låt:

Jens Lekman - You are the light (by which i travel into this and that)


- Finns tyvärr inte så många andra bra låtar med bra kvalité på Youtube. Men denhär är grym, så den är klart värd. Första plattan.

Jens Lekman - Black cab


- Bland de bättre låtarna från andra plattan.

Jens Lekman - Friday night at the drive-in-bingo

 

- Bästa låten från purfärska skivan Night falls over Kortedala. Spana in guran!



SKYNDA, SKYNDA!

// Hasse Brasse


Kommentarer
Postat av: Karin

jo tack, den är grym, har en grymt nytt objektiv också, som jag fick i födelsedagspresent. Kom nyss in från en härlig höst-fotorunda

2007-09-28 @ 17:04:13
URL: http://karinolofsson.blogg.se
Postat av: Helena

Kul att du har fått så mycket besökare. Varför inte? Jag tycker óm att läsa din blogg i alla fall!
Ha en bra fredagskväll!

2007-09-28 @ 18:36:29
URL: http://www.beverlyhills.blogg.se
Postat av: Hasse

Haha, jo, man tackar å det hjärtligaste!

2007-09-28 @ 23:32:34

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0