Nytt läsarrekord i går

Äntligen verkar det ha lossnat! Igår slog min färska blogg nytt läsarrekord. Håll i er nu: 13 personer besökte mitt lilla krypin för att flukta in det senaste. Inte illa, med tanke på att bottenrekordet, tre personer, hade slagits bara fyra dagar tidigare.

Jag hoppas att ni vill fortsätta läsa: Ju fler som läser, desto mer skrifvsugen blir jag. Självfallet är ju de flesta läsare de av mina kompisar som jag har hotat till livet om jag inte kan räkna med dem, men jag tycker ändå att det här känns positivt.
Ytterligare positivt är att jag har fått mycket god respons på alla mina klädkollektioner. Ska försöka hitta inspiration och öfverträffa mig själv med fler saftiga sammansättningar.

Idag var det plugg, och då är man förstås fint klädd. Har pluggat mycket de senaste dagarna, men nu får man äntligen lite vila. jag och Gamle Gonz tog några sköna pluggbilder. Kika bara in detta.


- Enkel skjorta, sidkammat hår och skarpbågade glasögon.
(Klicka på bilden för förstoring)


- Samma sak för Gonz.
(Klicka på bilden för förstoring)


Här kommer även en fin fotbollsbild:

image21
- Arsenalställ inspirerat av tidigt 40-tal. Åtsittande tröja a lá Italiano och högt uppdragna strumpor. Byxorna högt för att utstråla stil och profil. Skorna kulminerar allt med sin finess och neutrala bruna färg.



Dagens album:

The Offspring - Americana
http://www.youtube.com/watch?v=JQs_P7A9Cvo
("Staring at the sun" från skivan.
Notera att det är Babas lillebror Alex som har gjort den formidabla videon)

(Inte min typ av musik egentligen, men jag slutar aldrig att smyggilla Offspring. Skönt album från 1998 med låtar som "Pretty fly (for a white guy)", "Why don't you get a job?", "Staring at the sun" och "The kids aren't allright")



Nu ska jag laga mat med grannen. Det blir pannbiff. Förhoppningsvis får jag göra så lite som möjligt. Gratis är gott.

REJV!

Hank

Kommentarer
Postat av: Gamle Gonz

13 stycken! Det var inte så illa pinkat! Mina 7 är småpotatis. Men jag kommer ikapp snart.
Coola bilder för övrigt! Tokigt att du och jag råkade ha på oss likadana skjortor på samma dag! Hihi!

2007-09-07 @ 19:35:40
URL: http://gonz.blogg.se
Postat av: Hansolof

Tokigt ja!
Du är ju än färskare än jag, så du har lite att gå på. Dessutom har du oseriöst mycket kontakter, så det går nog bra!
Rejv

2007-09-07 @ 19:37:30
Postat av: Gamle Gonz

De ska ju vara dåliga! Det är ju lite det som är meningen, rimmet alltså!

2007-09-07 @ 20:48:53
URL: http://gonz.blogg.se
Postat av: Gamle Gonz

En sa till om bilderna bara: Vi har ju likadana glasögon dessutom! Tokigt, säger jag bara...tokigt!

2007-09-07 @ 20:51:26
URL: http://gonz.blogg.se
Postat av: Hansolof

Jag vet! Fattar inte hur vi kunde ha exakt likadana kläder samma dag!

2007-09-08 @ 00:28:13

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0