Pluggar i skjorta

Har suttit och pluggat merparten av dagen. Af någon anledning har jag börjat få en lustig vana som går ut på att jag klär mig i finkläder - skjorta, slips och svarta brallor - varje gång som jag sätter mig med böckerna.
Det kan förklaras med att jag blir lite mer disciplinerad när jag har på mig de kläderna. Jag får inte för mig att kasta mig i sängen eller slappa vid tv:n. Det blir liksom lite mer ordning och reda (pengar på fredag) när jag är klädd så.


- Fin utstyrsel att plugga i. Prova!


Jaja. Mitt i allt pluggandet ringde Gamle Gonz. Vi åkte till Huddinge och köpte två slöjstjärtar till mig. Så nu är jag inte ensam i lägenheten.
Hinner/orkar tyvärr inte skrifva mer än såhär, har en del plugg kvar. Men ta det kallt, så kanske jag värmer upp er snart igen. Öhum.
För att kompensera min bristfällighet slänger jag dock in en skön ninjabild på mig själv:


- Vad tror ni, hade jag passat som ninja? Jag tycker att glasögonen borde bli något nytt inom ninjamodet i alla fall.


Dagens låt:

Oasis - Don't look back in anger
http://www.youtube.com/watch?v=D-ysg62GmFo

(Tröttnar aldrig.)



Ha ett kul liv.
God afton.

Hasse Banan

Kommentarer
Postat av: Kajsi

Du ser helt sjukt knubbig ut på den nedre bilden!

2007-09-04 @ 22:52:25
Postat av: Conny

Nja, ninja tror ja inte du hade passat som, inte för att krossa några drömmar men.. Tror dock du hade passat mer som en sådandär shaolin munk :P. Tokiga jävlar

2007-09-04 @ 22:58:53
Postat av: karldavid

De sitter bra i rumpan de blåe ninjabraxen! Bra att du tänkte på att sätta upp en spegel där bakom så att man ser hur det ser ut från den vinkeln också! Jag ser fram emot när den kompletta, tjocka höstkatalogen dimper ned i brevlådan! För det kommer väl en! Jag beställer i alla fall en nu! Min adress är: Västra Långgatan 3, 73132 (i en annan del av) Köping

2007-09-04 @ 23:14:48
Postat av: Hansolof

Visst är de snajsiga i stjärten. Spegeln var meningen!
Ska försöka åstadkomma en katalog!
Jag har din intresseanmälan.

2007-09-04 @ 23:21:39

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0