Skulpturtajm

Gonz, jag och Johanna har kollat på Fun with Dick and Jane nu på kvällen. Den var helt ok.
Dessutom har Skogvaktar-Bosse (Johannas katt, döpt av mig) varit och hängt här i Chateau dé Larson hela kvällen. Vi har myst. Kan ju avslöja att jag och SB (Skogvaktar-Bosse) är så tajta [*tvinnar ihop höger pek- och långfinger*].


-Skogvaktar-Bosse spanar.
(OBS! Det är inte barnförbjuden film som skymtas på TV:n i bakgrunden även om det kan se så ut.)


Nu har Gonz somnat i min säng, samtidigt som jag precis har färdigställt två figurer i lera. Jag kallar dem Klåd och Sko-Anita.

image29
- Klåd och Sko-Anita är mitt nya danspar i lera. De är bäst på polka, men bemästrar även såväl foxtrot som jenka. Verkar dock som om Klåd är ett riktigt busfrö. Jag får ha uppsikt med honom.



Nattens låt:

Kaizers orchestra - Ta kontroll på kontinentet


- Norges grymmaste band och grundare av den så kallade Skrangelrocken. Har släppt tre bra album.



Sovdags! Jag och Gonz skall skeda.

// Hasse Brasse Larson

Kommentarer
Postat av: karldavid

Riktigt snygga ju!
Jag vill mä ha en Klåd och en Sko-Anita!!!!!!!!!
Kan du fixa?
Skeda mä Gamle-G! Avis! ELLER INTE!!!!!!!!!!!!
Får rysningar när jag tänker på er, men jag förstår!
Sov gott you 86'ers!

2007-09-14 @ 00:42:42
Postat av: Hasse

Oh, yes, the magic årgång!
Du kan få ditt eget danspar, men då får du kirra lite lera åt mig. God natt gubben!

2007-09-14 @ 00:49:15

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0