Tandläkaren skrattade gott

Jag blev en ny människa idag. Eller i alla fall i munnen.
Var hos tandläkaren och fick en fasad. Jag var jätteduktig. Efter ingreppet skrattade tandläkaren gott.
Fick dock inget bokmärke, och tandläkaren påpekade inte heller att jag hade stor mun, som de brukar göra.
Men jag var duktig ändå.
Tänderna blev kanonfina. Nästan som nya. Tandläkaren höll fram en spegel.
- Jag känner mig som en ny människa, sa jag och var rolig.
Tandläkaren skrattade. Gott. Ja, alltså: Hon skrattade gott. Det var då hon gjorde det - skrattade gott.

- Fina eller? Jag lovar, de var lite gula från början. Det var inte tandis fel.
Men nu kan jag charma och få vem jag vill. Utom Baba och Oliver Kahn. De börjar på bokstaven B.


Jaja, tänkte egentligen skrifva lite mer, men tyvärr börjar Scrubs nu och då finns det inget val. Dags att flukta på tv! Hoppas att någon skrattar. Och om någon gör det, hoppas i alla fall jag att de skrattar gott.



Dagens låt:

The Clash - I fought the law

 
(Världens tveklöst bästa låt, alla kategorier. Cover på Sonny Curtis & The Crickets gamla dänga, som snart gjordes till en beachlåt med Bobby Fuller Four. Sedan dess har otaliga bland gjort sin egen tolkning, däribland Green Day. Men The Clash är tveklöst bäst. Älska den!)



NU är det TV + jag

Hanseman a.k.a. Ernst

Kommentarer
Postat av: Kajsi

Snyggaste killen! Nu börjar vårt släktskap komma till sin rätt juh!

2007-09-04 @ 23:10:17
Postat av: Hansolof

Mmm, visst gör det. Men mina tänder är untouchablde!

2007-09-04 @ 23:15:37
Postat av: Anonym

Snyggt snyggt! Jaha nu kan man börja va rolig igen då!

2007-09-04 @ 23:17:01
Postat av: Hansolof

Rolig? Skriv NAMN, David!

2007-09-04 @ 23:18:50
Postat av: karldavid

Snyggt snyggt! Jaha nu kan man börja va rolig igen då!

2007-09-04 @ 23:21:27
Postat av: karldavid

Ja dina tänder syns ju när du skrattar, ingen har väl velat se dina tidigare skrovliga tänder! Därför har jag hållit tillbaka alla roliga saker jag brukar säga hela tiden annars! Just för att slippa se de där gamla gubbtänderna! Men nu kan jag börja va rolig igen! Är du mä? (men oj vad tråkig jag va nu) haha

2007-09-04 @ 23:25:47
Postat av: Hansolof

Du är så söt, gubben!
Tyvärr är dina skämt allt som oftast mediokra, men tack för omtänksamheten!

2007-09-04 @ 23:30:57

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0