Tjejfilmskväll

Ursäkta alla ni som blev lurade av mitt förra inlägg. Visst kändes det dumt?
För er som inte klickade på länken och gjorde testet kan jag avslöja att det var en liten fälla. Man fick skrifva ner tre av sina hjärtevänner och sedan klicka vidare. I tron om att man ska få någon typ av svar blir man istället lurad, och de tre namnen skickas till min mejl. Riktigt svinigt, men man är bra sugen på att göra det själv när man väl har blivit lurad. Personligen kraffsade jag ner namnen på två gamla flammor och en kollega, så det blev inte speciellt pinsamt. Men det svider så när man förstår att man har blivit lurad.
Jaja, jag tar bort länken nerifrån nu. Ska inte plåga någon mer.

Såhär såg texten från tidigare inlägget ut:

"Hey, kolla in den här sidan, den är faktiskt helt sjuk!

http://www.secret-loves.com/index.php?test=1019230"



Jag hade ju tänkt plugga idag, men det blev inte så mycket med det. Anledningen var att jag skulle få pluggboken på posten, men den kom aldrig. Lackade ur och svor åt Sveriges postservice.
Fick tag i ett låne-ex på eftermiddagen, men det blev ändå inte så mycket gjort. Istället gjorde jag hemmagjorda hamburgare och fastnade vid Xperteleven.
Efter det sprang jag, av någon outgrundlig anledning, upp till Johanna och hade tjejfilmkväll med henne, Lina, Elza och Anna. Vi kikade på Mean Girls och Legally Blonde 2. Ja!
Men det gick ingen nöd på mig. Jag gosade så mycket det gick med Johannas katt "Ichabod Crane". Fjantigt namn, tycker jag, så det brukar mest bli "Skogvaktar-Bosse". Det låter bättre och mer trovärdigt.



Imorgon hoppas jag verkligen att min bok kommer, och dessutom två andra försändelser: två par Bärt Borg-kalsonger som jag glömt hemma i Lysekil och en stor beställning från cdon. Yummi! (Varför sa jag så. BEHAVE!)


Okej, jag tänkte ju då uppdatera mig och er lite inför oktoberlajvet. Här är en skön youtube-rulle på två killar som heter Anders och Simon. Härligt medieval-klipp med mer eller mindre outstanding moves. Kolla bara in deras warpunches och razorswings. Riktigt coolt!



Nå, inte illa eller? Personligen är jag ju mest för fantasylajv, typ DoD, men medeltidslajv är det ju som gäller nu närmast. Ska försöka krydda till min ringbrynja lite snart...


Dagens låt:

The Strokes - Barely legal
http://www.youtube.com/watch?v=1D8-_OQAq3Y

(Man tröttnar på Julian Casablancas burkade röst i längden, men The Strokes gör ändock mycket angenäm musik. Enjoy!)

OBS! Jag kommer att länka till alla andra gamla Dagens låtar och album så gott det går, så kika gärna i arkiven!



Ojojoj, nu blir det sent. Måste lägga mig och ladda inför posthämtningen.

Kan Jang så kan väl jag.

Hanseman

Kommentarer
Postat av: Gamle Gonz

Cool film!Hade faktiskt inte sätt den!
Föresten, jag fick mina kursböcker idag! Det var verkligen på tiden! Nu kan vi dela!
Ha de gött

2007-09-11 @ 17:51:43
URL: http://gonz.blogg.se
Postat av: Hasse

Mm, den är helt ok!
Va? Fick du dina böcker? Mina är fortfarande spålöst försvunna. Moget.

2007-09-11 @ 18:55:50
Postat av: Johanna

Min katt har inte ett töntigt namn. Skogvaktar-Bosse är däremot supertöntigt.
Är dock stolt över att du har kommit igång på tjejfilmsfronten. Fortsätt så Hans!

2007-09-11 @ 20:14:13
Postat av: Hansolof

pizzan!

2007-09-11 @ 20:26:43

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0