Ett par värdiga kalsonger

För ett par veckor sedan ringde en dam hem till mig och frågade om jag ville testa deras kalsonger. För det första har jag väldigt svårt att säga nej och för det andra behöver jag faktiskt kalsonger. När jag fick reda på att det första paret bara kostade 40 spänn sa jag ja.
Idag anlände de.
Självklart slet jag upp paketet och drog på mig kalsongerna. Jag vet inte om du har erfarenhet av sköna kalsonger, men om du har det så vet du vad jag menar när jag säger att det var som att dra på sig en alldeles speciell känsla. Kalsongerna satt nästan perfekt. Resåret satt lagom tajt, de halkade inte ner och de har lagom långa ben. Underbart! Jag tror på riktigt att jag inte haft på mig ett par bättre kalsonger.
Men jag vill förstås inte bara börja använda dem direkt, utan det får vänta tills en riktigt bra dag. Då kommer jag att få svar på hur de fungerar i längden. Har jag otur tappar de formen direkt, men jag tror inte det. 
Hur som helst tror jag inte att jag ska beställa fler par. Jag ska ha de här kalsongerna och njuta av dem och bli påmind om hur sköna de är jämfört med andra kallingar.
Förresten är kalsongerna svarta. En lagom färg.

Nu ska jag bara fylla i typ åtta lappar för att slippa få hem fler kalsonger.

Kommentarer
Postat av: Anna

Alla underkläder borde komma med en känsla när an tar på dom.



empatitrosor

samveteskalsonger

vemods-bh

skräckbody

ångesttanga

2008-12-04 @ 18:00:46
Postat av: Anna

4-1 i till tjejerna i Undie Wars

2008-12-04 @ 18:04:02
Postat av: Hasse

Äcklig liknelse-stämplat.

2008-12-04 @ 18:57:47
Postat av: Joel

Björn Borg släng dej i väggen?

2008-12-05 @ 17:31:15
Postat av: Hasse

Björn Borg är bra, men det här är bättre

2008-12-05 @ 22:23:46

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0