Jag diskar av

Jag har märkt att jag lagt mig till med en viss vana. Jag vet inte riktigt om det är positivt eller negativt, men hur som helst har jag börjat "diska av" min disk. Jag kan liksom börja diska lite titt som tätt, och sedan när jag tröttnar så tänker jag: "Näe, resten tar jag senare". Det är lite både och faktiskt. Visserligen får jag inte alltid allt diskat, men å andra sidan börjar jag diska lite mer spontant och det brukar dessutom inte bli så mycket disk kvar.
Nog om det.

Var det någon som kollade inlägget från igår? Jag har verkligen haft som mål att använda den där låten till något sådant väldigt länge. Det kändes stort att lägga upp den filmen igår.

I helgen har jag haft mina två fränder Anders "Grahl" Grahl och Johan "Steken" Ekdal på besök. Eller rättare sagt, de har liksom både varit gäst hos mig och hos Ståplats i Nybroviken-Anna.
Det har hur som helst varit en tokig helg. Var på O'Learys igår och såg Arsenal vända borta mot Chelsea.
Oerhört stort.
Därefter drog vi hem och körde Mandomsprovet.
The Mandomsprov.
Känner ni till Mandomsprovet? Det går i alla fall ut på att man springer uppför rulltrappan från stationen i Flemingsberg i motsatt riktning. Själv sprang jag sedan ner i motsatt riktning efter att jag sprungit uppför, det så kallade Comboprovet.
Grahl blev sedan den första att klara av Mandomsprovet i Gorilla-kostym.
Steken var mer naturell i sin stil.


Det är lite mörkt, men så småningom kommer ni att se en mörk gestalt röra sig uppåt.



Dagens sked:

Gerd "Der Bomber" Müller skedar två grästuvor



Dagens låt:

Harry Belafonte - Matilda


För ett par veckor sedan vaknade jag en lördag av att min sedan tidigare timer-inställda radio gick på. Det var "Ring så spelar vi" som löd ur högtalarna och någon hade önskat den här gamla godbiten.



Ska tvätta lite nu. Har haft använda kallingar på mig idag.

// Hasse

Kommentarer
Postat av: Anders Gorilla

Tack för en trevlig helg! Men var är ekens film?

2008-12-04 @ 23:24:59
Postat av: Hasse

Hmmm, jag vet inte riktigt hur många lagar och integriteter jag skulle bryta och krossa om jag lägger upp den...

2008-12-05 @ 22:24:26

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0