Kålrot

God luciamorgon alla bloggläsare. Här sitter jag och löser Melodikrysset, men nu är det nyheter så då passar jag på att blogga lite.

Tydligen var det final i Idol igår och tydligen vann någon som hette Kevin. Kul för honom, Dock har jag inte sett ett enda avsnitt av Idol den här säsongen och det stör mig inte över huvud taget.

Igår i skolan drack Snerik lite av vattnet ur ett handfat på toaletten. Han rusade ut och sa: "Shit, vad äckligt vattnet är! Det smakar kålrot" Jag gick och smakade på samma vatten. Den smakade faktiskt kålrot, och inte så lite heller. Man kunde känna lukten av kålrot bara man luktade på det. Fruktansvärt äckligt.
Sedan smakde jag på några andra kranar och de var helt okej.
Funderar på om vattenledningen till det där handfatet kanske är byggd av kålrot.

Oh, krysset nu!

Kommentarer
Postat av: Maria

ja, oj. Det är alltid roande att få upp din blogg ur cyberrymden. Lyckat helt enkelt. Du gör din grej och är bra på det. Keep on!

2008-12-15 @ 12:10:41
URL: http://vagledaren.blogg.se/
Postat av: Johanna

Jag läste just om dina trafikpolisdrömmar. öööh... jag vet inte riktigt vad jag ska säga...

2008-12-16 @ 01:49:37
Postat av: Johanna

Ups, menade ALKO

2008-12-16 @ 01:50:31

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0