Pär per person

Fick väldigt fin kritik för min blogg i senaste inlägget och blev därav inspirerad till att skriva lite.

Eh. Jag kom på en grej. Jag tänkte att man kunde mäta hur många med namnet Pär man lär känna under en viss tid (eller Per, om man nu vill stava det så. Jag kör dock med Ä-stavningen i det här fallet). I så fall så skulle man få resultatet i antal Pär per person per period.
Kul.

Gonz är här.
Vi ska plugga tidigt imorgon. Jag hade förberett lite tills han kom. När han plingade på dörren drog jag på Yakety sax på hög volym och gjorde en dans när jag öppnade. Gonz sken upp och sa typ: "Åh, den är så skön. Men det här är ju någon remix". Sedan ringde Gonz mobil och han pratade i typ 20 minuter. Tönt.
Sedan fick han sin julklapp. Jag hade slagit in snyggt i aluminiumfolie och glittriga färger. Gonz, som inte läst avslöjandet om hans julklapp här i bloggen, blev glad, men trodde först att jag typ hade hittat karbinhakarna på gatan.
"Nänänä, de där har jag köpt för riktiga pengar. Det är av kärlek" sa jag.



Dagens sked:

Krösus Sork skedar inlandsisen



Dagens låtar:

Yakety sax


Först den här godbiten.


Carla Bruni - Raphaël


Innan Anna (d.v.s. Ståplats i Nybroviken som numera fått ett nytt smeknamn i form av "King Louie) gav mig den här låten på en blandskiva visste jag inte vad Carla Bruni har för roll i världen. Men nu vet jag. 
Carla Bruni är Nicolas Sarkozys fru (googla Frankrike + president om ni inte vet vem Sarkozy är) .
En fin låt. Tack Louie.




Scrubs med Gonzberget nu.

/ Hansolof

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0