Världens sämsta filmning (och min namnsdag)

Idag har jag namnsdag, det är Niklas idag!

Surfade lite på youtube och sprang in i en av världens förmodligen sämsta filmningar genom tiderna.
Alberto Gilardino



Var för övrigt ute på stan idag och skulle köpa julklappar. Jag köpte en till Gonz.
Eftersom Gonz nu läser min blogg med jämna mellanrum vore det dumt att avslöja vad det är.
Men det är karbinhakar. Inte sådana som man klättrar med asså, utan sådana som man sätter på ryggan.


På tal om annat har Niklas namnsdag idag. Gissa vem som heter det i mellannamn?


Vi tar en skön bild på det:





Dagens sked:

Alla spelare i West Ham United skedar en big popper

(Såvitt jag vet heter ingen i West Ham Niklas, och därmed har ingen i West Ham namnsdag idag)



Dagens låt:

Del Shannon - Runaway


En gammal goding från 1961. Del Shannon var, som jag förstår det, en av de stora pionjärerna inom rocken. Han var faktiskt den första som lyckades placera en Beatles-låt på de amerikanska topplistorna eftersom han, som en följd av att ha träffat Beatles 1963, släppte en cover av "From me to you" i USA.
1990 sköt Del Shannon sig själv med ett gevär, påverkad av antidepressiva tabletter.



Arsenal - Wigan nu
(Nicklas Bendtner i Arsenal hade nästan haft namnsdag om han bott i Sverige. En som däremot har namnsdag idag är ju jag)

// Hans Olof Niklas Larson

Kommentarer
Postat av: Fabian

Bra sked. Vad är en big popper?

2008-12-07 @ 02:42:05
Postat av: Hasse

Omäh, tittar inte du på tv? Det är en sån där pocorn-maskin som man sedan kan använda som skål typ. Jag fick en sån i studentpresent, den är väldigt äcklig nu. Men den gör goda popcorn.



Varför grattade du mig inte på namnsdagen?

2008-12-07 @ 12:18:39
Postat av: Fabian

Jag är en sån som hävdar att bara tilltalsnamnsdagen räknas...

2008-12-07 @ 14:09:56
Postat av: Hasse

Men det ÄR ju mitt namn! Och ett väldigt viktigt namn. Var hade jag varit idag om jag inte hetat Niklas i mellannamn? Ingenstans! Gratulera nu!

2008-12-07 @ 14:13:26
Postat av: Anders

Det snuskiga är inte filmningen och skådespelet där utan precis efter när han ska försöka se helt oskyldig ut och spelar ovetande om sitt svineri.

2008-12-07 @ 15:36:22
Postat av: Hasse

Ja, och liksom låtsas att han inte vet varför han får gult. Visst, den här killen levererar bättre nu när han lämnat Milan, men jag tror ändå att alla Milan-fans kan vara glada att slippa ha ett sådant höstlöv i laget.

2008-12-07 @ 19:15:46

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0