Cellens underbara värld

Började med en ny kurs i skolan idag som heter Cellens värld. Det var helt sjukt, för när läraren började gå in på kemi under dagens första föreläsning blev jag på riktigt lite nostalgisk och tyckte att det var ganska intressant. Vi tittade på periodiska systemet och gick igenom grundläggande atomer.
Men sen när vi började prata om bindningar och annan skit kom jag på varför jag hatade kemi i skolan.



Dagens sked:

En skattejämkning skedar Kaizers orchestra



Dagens låt:

The Righteous brothers - Unchained melody


En av de absolut finaste låtar jag vet, som jag dessutom tycker gör sig helt klart bäst i original. Min syster har förresten råkat lova att sjunga den här på sin kompis bröllop i juni. Det blir nog till att öva.



Salt

// Hasse

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0