Fem man i sitcom

Jag sitter här och ser på Manchester City - Arsenal.  City leder med 2-0 och Arsenal suger verkligen. Jag tröstade mig genom att sova middag.

För övrigt var jag på kontaktpersonsintroduktionsdag idag. Jag mötte fem snubbar som jag gärna skulle sett i en realityserie eller sitcom. En av dem hade brun polo.


Asså, jag har verkligen inget kul att skriva idag. Men här kommer dagens låt istället:

Simon (and Garfunkel) - The Boxer


Paul Simon är i farten här på bloggen igen, men den här gången utan både Chevy Chase och Art Garfunkel. Paul Simon har en av de mest trivsamma röster jag vet, för övrigt.



Ikväll ska jag dricka glögg så det står härliga till.

// Hasse

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0