UgglaRheborgUlvesson

Var med familjen på UgglaRheborgUlvesson idag. Det var kul. Ulvesson var bäst.
En av dansarna var lite snygg.

Fick förresten upp lite gamla prylar från Lysekil i och med familjens besök. Däribland min enhjuling, en Little Richard-lp och lite gamla vhs-filmer och en gammal vhs-spelare. Sjukt ballt! Men - vhs känns faktiskt sjukt mycket stenåldern och jag kan inte riktigt förstå den dag då jag blev extremt frustrerad av att filmformatet skulle bytas. Nog för att vhs är sjukt mycket nostalgi och så, men dvd är verkligen 16 gånger smidigare.


Dessutom fick jag bara in ljudet och inte bilden på vhs:en. Kände mig lite omanlig.




Dagens sked:

En hemlig dagbok skedar stora öltunnor



Dagens låt:

Nik Kershaw - The riddle


Slängde några ögon på Doobidoo igår och då var den här gamla godingen med på något hörn. Den hamnar förstås på bloggen tämligen omgående.



Nu ska jag trösta syrran som får stryk på Mario Kart hela tiden.

MEN först får jag förstås inte glömma att nämna dagens, veckans och kanske månadens gladaste nyhet: Arsenal - Manchester United 2-1.
Var på UgglaRheborgUlvesson-grejen medan matchen gick, men tydligen var hela spektaklet något i hästväg. Ska med hjälp av lite trådar och annat försöka få tag på matche på ett eller annat sätt.
Hur som helst: nu ser jag världen som en lite ljusare plats. En sådan med många glödlampor. Eller kanske lågenergilampor.

// Hasse

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0