Senaste nytt

Lägesuppdatering:

Dåliga nyheter:
- Arsenal loosade mot Aston Villa igår. Det fanns inga ursäkter, de var helt enkelt dåliga. Snor
- Jag är mör
- Jag somnade under Yrrol igår
- Jag har disk
- På torsdag ska jag göra en naturvetenskaplig intervju på engelska. Inte nog med det, utan därefter ska jag skriva den på samma språk

Goda nyheter:
- Någon från Lysekil som hette Krister/Christer Svensson vann förstapris på melodikrysset igår. Grymt
- I fredags fick jag reda på att min klasskompis Totta jobbar tillsammans med en viss Greta in de Betou, alltså tjejen som hade ett barnprogram när jag var mindre som hette typ Gretas show eller något. Det var hon och Anders Lundin och hennes pappa Lars in de Betou som gjorde någon sorts riggad frågesportsgrej. Jag känner alltså en som känner Greta. That's a-m-a-z-i-n-g
- Jag ska på bio idag
- Igår var det Franz FerdinandSjukt bra! Vi stod längst fram vid staketet, lite till höger, och när konserten var slut fick jag äran att röra vid trummisen Paul Thomson. En annan anekdot om spelningen lär följa senare


Nu ska jag till Naturhistoriska.

Kommentarer
Postat av: Erik

GRETA!!! Jag blir så avundsjuk att det är pinsamt.

2008-11-16 @ 13:29:51
Postat av: Hasse

What? Minns du Greta?

2008-11-16 @ 18:33:17

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0