Har alla barn snickarbyxor?

Var nere och tvättade förut och slängde då ett öga på varningsskyltarna som sitter på torkskåpet. Där var det en varningsbild på en människa som stod vid just torkskåpet och så stod det att barn inte får använda torkskåpet.
För att visa att det var ett barn som stod på bilden hade de gjort en väldigt lite människa med snickarbyxor. Då funderade jag lite på om snickarbyxor är signifikativt för just barn. Men så kom jag på att även gravida kvinnor brukar ha snickarbyxor. Så kanske menar de att gravida kvinnor helst inte ska använda torkskåpet heller, men de kanske bara glömde skriva det.
Vad vet jag.
Har förresten alla barn snickarbyxor? Och får man använda torkskåpet som barn om man inte har snickarbyxor. Ska nog ringa hyresvärden och fråga.
Och tänk om jag har snickarbyxor någon dag (ett par röda, till exempel) får inte jag använda torkskåpet då?

Kommentarer
Postat av: Niclas

Hasse. Det här är ingen kommentar av dina snickarbyxor även om min kvalificerade gissning är att om du har röda snickarbyxor så tror jag det är okej. Dom blåa är jag mer tveksam till.



Jag tänkte mer kommentera en kommentar som du la på mitt senaste inlägg. Som förövrigt inte syns fast jag godkänt den. Vet du kanske varför?



"Den är klassisk" skrev du. Syftade du på kang jang, fjärilseffekten eller kanske M. deltoideus?

2008-09-15 @ 21:37:09
URL: http://niclasbladfalt.blogg.se/
Postat av: Hasse

Bilden på dimma och kommentaren "in i dimman" blev just klassisk.

2008-09-15 @ 21:50:30
Postat av: Niclas

haha. Fan jag missade att du lagt kommentaren på det inlägget. Jag trodde det var på det ovan. Inte konstigt jag inte hittade det! :D



Så jävla klassiskt var det väl dock inte! :D

2008-09-15 @ 22:31:37
URL: http://niclasbladfalt.blogg.se/
Postat av: Hasse

Det BLEV klassiskt. Höhö

2008-09-15 @ 23:24:39
Postat av: Anna

Har alla snickarbyxor barn?

2008-09-16 @ 11:36:53
URL: http://badguyfallsinpoop.blogg.se/
Postat av: Hasse

Jag tror det

2008-09-16 @ 19:28:35

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0