Crazy frog bros

En sak som är riktigt påfrestande, och som uppstått på senare år, är när någon ska visa för en hur roligt något på youtube är. Ni vet hur det är, eller hur? Man står där och väger på benen vid en laptop och tittar på någon halvkul grej i fyra minuter och tvingas skratta lite för att vara snäll. Samtidigt brukar kompisen som visar filmen snegla lite förväntansfult på en med en blick som säger: "Kul, eller, kul, eller, kul, eller?" 
Av den anledningen har jag försökt att själv inte tvinga folk att titta på youtube-filmer så ofta nu mera. Men den här filmen kan jag alltid visa med gott samvete.
Har du en dålig dag? Det ska vi i så fall se till att ändra på. Jag misstänker att de här båda herrarna varit med i bloggen förr, men det undanröjer inte det faktum att de är osannolikt roliga.
Se, njut och få en underbar dag!


Jag vet inte varför, men av någon anledning får jag för mig att de här snubbarna är tyskar. Möjligen amerikaner. Undrar hur de egentligen tänkte... Förmodligen har de lyssnat på låten typ 800 gånger innan de ens kom på att de skulle göra en dans. När de väl kom på det, bestämde nog kilen i svarta  linnet (som av allt att döma verkar vara chef) att han skulle fronta medan killen i rött fick fjanta sig bäst han ville bakom. Killen i svarta linnet ville helt enkelt vara den coola snubben i filmen. Jag kan inte riktigt bestämma mig - vilken av de killarna är roligast? Jag lägger nog min röst på ledaren, trots allt. Psykadeliadansaren bakom verkar ju ändå förstå att det rör sig om någon typ av oseriös verksamhet.

Ha en bra dag!

// Hansolof

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0