Förbjudet skämt #3

az<wxä'påö
zxasvbdmnf7,ik.0ÄÖ`?Å
wcs3vb7mn.k-0l?PÖÄÅa2s3c4vd5bfgy6mn7h,il

Det där var Karldavids lilla hälsning den här dagen.

Ikväll är det jag och Karldavid, a.k.a., Min lilla kråksång, som gäller.



Jag tänkte berätta om det tredje och sista förbjudna skämtet idag.

"Tänk dig att du åker i en bil och kör förbi en ladugård där det luktar bajs. Då säger någon: 'Men hallå, man kan faktiskt inte fisa i bilen, haha'"

Så tråkigt. Så gammalt. Nästan värre än brottsbalken.



Idag har jag suttit i skolan länge. Och väl. Nu är jag och Kråksången så möra att vi bara degat vid tv:n. Vi spelade NHL 2005 fyra gånger. Jag vann tre. Kråksången vann en på fusk. Nu tycker jag att han ska dricka lite öl och bli som en människa, men Kråkan är inte sugen. Blir lite besviken.



Dagens sked (en slumpmässig combo från mig och Kråksången):

Robert Aschberg skedar Bo Landin



Dagens låt:

The Clash - Janie Jones


Ska försöka att inte bli tjatig med The Clash, men det här är en låt som man verkligen måste höra om man söker i bandets ädla värld. En bitsk bomb från självbetitlade debutalbumet.


Här kommer studioversionen också.



Konka

// H. Larson

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0