Jag har tappat förtroendet

Som jag kanske skrivit innan har Gonz tappat förtroendet för journalistiken. Här är några saker jag tappat förtroendet för:
* Vuxna
* Sverige
* Datorer
* Lysekil
* Robin van Persie
* Porslinskatter
* Svamp
* Millencolin
* Min hyresvärld

Listan kan göras längre.



Dagens låt:

Kid Rock - All summer long
(läs motiveringen innan du dissar mig)


Den som hänger med hyfsat och haft på en radio de senaste veckorna kan knappast ha missat att den här låten blivit en hit. Refrängen inleds:
"We were trying different things, we were smoking funny things"
Tycker inte det är okej att nödrimma i refrängen.



Ledig.

// Larson

Kommentarer
Postat av: Erik

det är förskräckligt rent ut sagt

2008-09-12 @ 14:41:24
URL: http://www.eriksvedang.com
Postat av: Hasse

Låten eller? Annat var det på vårt bands tid! Vi borde ta upp det bandet igen! Du, jag, Pascal, Aurora och nästan Julia Sandberg. Det var ett bra band.

2008-09-12 @ 16:26:50
Postat av: Erik

hahaha verkligen, vi var sjuukt bra förutom att vi sög



och bara repade typ två gånger

2008-09-12 @ 16:45:31
URL: http://www.eriksvedang.com
Postat av: Hasse

Nej, det var minst fem. Men det fanns något att bygga på. Lite, lite, lite.

2008-09-14 @ 14:58:52

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0