Köping

Grabbarna Grus och jag är i Köping hos Kråksången. Kan inte utlova så mycket bloggande, men här kommer ett litet inlägg.
Igår bowlade vi. Jag vann första serien på 160 poäng. Erik vann andra på 154. I den tredje ofullständiga serien spelade Kråksången monstruöst och slog sju strajkar. Han gick om mig i totalen. Tyvärr kunde han dock inte räknas som segrare eftersom man var tvungen att ha vunnit en hel serie för att vinna totalen. Sådana var reglerna som vi gjort upp innan vi började spela. Tyvärr älskar folk att rösta ner mig och se mig förlora, så det verkar som om Davsan vann trots allt. Jaja, det är smällar man får ta, jag är i alla fall bäst på FIFA 98 och högläsning.

Efter bowlingen spelade vi poker. Gonz vann på fusk.

Nu spelar Davve match. Jag har precis löst melodikrysset och Gonz och Snerik sitter i köket och äter pizza till frukost. Jag vill gärna gå på marren och heja lite. Det vill inte de andra två. Får nog locka med lite bacon.

Nu kommer en fin Köpingrelaterad video.


Kolla på Micke som står bredvid under Tobbes tal. Klockren!

Dagens sked:

En kroppkaka skedar Vargen i Bamse



Dagens låt:

Ray Charles - Georgia on my mind


Stuart Gorrell skrev den här låten 1930, men det är med Ray Charles den är mest känd. Den har sjungits av flera artister och finns dessutom på svenska. Texten lär hänvisa både till staten och en kvinna med namnet Georgia. Enjoy!



Lurpassa

// Hasse Brasse

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0