Tony Christie

Karldavid påpekade att vi inte hade någon låt idag, och det är förstås något som ska ändras på innan klockan slår tolv.

Dagens låt:

Tony Christie - Is This The Way To Amarillo?


Eftersom Karldavid påminde mig fick han förstås äran att utse dagens låt. Dessutom är han den enda medlemmen, bortsett från mig, i vår musikcirkel. Här kommer ett meddelande från Karldavid (a.k.a. Min lilla kråksång):

Denna goding har länge, länge, länge legat undangömd någonstans i hjärnan där man har alla låtar man någonsin hört. Tills idag då jag såg ett gammalt avsnitt av Rena Rama Rolf, där en karaktär spelad av Cleas Malmberg sköng refrängen till denna låt, och vips så hade den letat sig fram från de mörkaste gömmorna i min hjärna! Varsågod!





Slöfock

// Jolly B

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0